اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144646033

با حضور دانش آموزان منطقه 7 برگزار شد

ماراتن جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها

کد: 13950710144646033

https://goo.gl/oTcFFh

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در مدارس منطقه با هدف ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف خبر داد.

در ماراتن جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علی حیدری با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره به یکی از گرایش‌های هنری معاصر می‌پردازد که در پیوند با نقاشی، مجسمه‌سازی و... به بیانی متفاوت از هنر شکل یافته از مواد دورریختنی ، زباله و پسماندهای شهری می‌پردازد.
به گفته وی تمایل این هنر به خلق آثار هنری متشکل از مواد طبیعی و دورریز است، به گونه‌ای که اشیاء ساخته شده از این مواد دورریز با نگاه خلاق و دستان پرتوان هنرمندان این مرز و بوم، سبب تقویت باورها و ارزش‌های دینی از جمله قناعت و صرفه‌جویی شده و تأثیر به سزایی بر جامعه و محیط‌زیست می‌گذارد.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها در چهار بخش کارگاه های آموزشی، مسابقه، کارگاه تخصصی و نمایشگاه ها با دو گرایش حرفه ای و تجربی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب طراحی و ساخت حجم، نقاشی، تکه های چسباندنی، عروسک های پارچه ای و چهل تکه طراحی و تهیه کنند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در ماه های مهر و آبان برگزار می شود، تصریح کرد: ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف، توجه به نقش کلیدی زنان به عنوان مدیران خانه و ارتقاء سطح فرهنگ مصرف در خانواده، ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد به نفس، پرهیز از تجمل گرایی، مصرف زدگی و اسراف و توسعه و ترویج استفاده بهینه از پسماندهای شهری و دوریزها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه