اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144766033

میدان شوش به حریم شهر تهران

آغاز طرح انتقال فروشندگان لوازم مستعمل خودرو

کد: 13950710144766033

https://goo.gl/ncKhwN

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم ساماندهی و انتقال صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودرو(اوراق کنندگان ) صبح امروز در شهرداری منطقه 15 برگزار شد.

آغاز طرح انتقال فروشندگان لوازم مستعمل خودرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری منطقه 15،در آغاز این مراسم شهردار این منطقه به آغاز طرح انتقال فروشندگان لوازم مستعمل خودرو میدان شوش به مجتمع صنفی صنعت خودرو ثامن الحجج (ع) در حریم این منطقه اشاره کرد و گفت: فعالیت صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودرو در میدان شوش به عنوان یک شغل مزاحم مطرح شده بود و مشکلاتی به لحاظ آلودگی های زیست محیطی، ترافیکی و آسیبهای اجتماعی برای ساکنان محدوده ایجاد کرده بود.

انجمنی افزود: به همین علت طرح انتقال صاحبان این مشاغل با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، شهرداری منطقه 15، نیروی انتظامی، اداره آگاهی و دادسرای شهید محلاتی و مشارکت اتاق اصناف بازرگانی و صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودرو آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در این راستا شهرکی به مساحت 22 هکتار واقع در بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده فرون آباد با پیش بینی فعالیت 1300 واحد صنفی احداث شده است، تصریح کرد: براساس توافقاتی که با مالکین صورت گرفته واگذاری واحدها به اصناف از امروز آغاز و طبق تاریخ های منعقد در قرارداد به تدریج به مالکین تحویل می شود.
شهردار منطقه 15 اضافه کرد: ساماندهی و انتقال صنف اوراق کنندگان یک حرکت جهادی است که به همت مدیران جهادی و با هدف رضایت خدای متعال و مردم در حال اجراست.
وی افزود: عمده استقرار این صنف در محدوده جنوب شرقی میدان شوش در مساحتی حدود 5 هکتار در بافتی فرسوده و متراکم قرار دارد که با توجه به مصوبه هیئت وزیران مورخ تیر 69 موضوع انتقال این صنف به خارج از شهر و استقرار در بافتهای بلامعارض در دستور کار قرار گرفت که به جهت عدم اجرا در سنوات گذشته، این طرح توسط شهرداری تهران پی گیری شد که اکنون به عنوان یک طرح ملی در حال اجراست.
شایان ذکر است، مراسم ساماندهی و انتقال صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودرو صبح روز شنبه 10 مهرماه با حضور دادستان دادسرای شهید محلاتی، شهردار منطقه 15، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرکلانتر ششم فاتب، رئیس پلیس سرقت اداره آگاهی، نائب رئیس اتاق اصناف تهران، سرکلانتر ششم آگاهی و جمعی از نمایندگان صنف فروشندگان لوازم مستعمل خودروی میدان شوش برگزار شد و در پایان به صورت نمادین کلید 5 واحد مجتمع صنفی صنعت خودرو ثامن الحجج (ع) به مالکان آن واگذار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه