اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145106033

عضویت 300 شهروند در کانون های محیط زیست منطقه 19

کد: 13950710145106033

https://goo.gl/Qae58v

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نصب دستگاه تصفیه آب در کانال حیدری (سجاد) محله شهید کاظمی خبر داد.

عضویت 300 شهروند در کانون های محیط زیست منطقه 19

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مسعود سلیمی با اعلام این خبر گفت: با نصب دستگاه زباله گیر که فعالیت اجرایی آن حدود یک ماه آینده به اتمام می رسد، زباله های داخل آب کانال استخراج و تصفیه و برای زمینهای کشاورزی مصرف خواهد شد.

وی در ادامه به عضو گیری نزدیک به 300 شهروند در کانون های محیط زیست نواحی اشاره کرد و گفت: اعضای این کانونها از طریق عضویت در کانال تلگرام شهر تازه فعالیتهای خود را به اشتراک می گذارند.

سلیمی در تشریح فعالیتهای ویژه ماه مهر همزمان با بازگشایی مدارس بیان کرد: فاز نخست آموزش های زیست محیطی به دانش آموزان این منطقه در مدارس ابتدایی اجرا شده است و در طول سال نیز موضوعات مرتبط با محیط زیست با هدف برجسته سازی اهمیت حفظ حیات زمین و محیط زیست برگزار می شود.

همچنین با توجه به افزایش استفاده از انرژی با بازگشایی مدارس، بروشورهایی درخصوص مصرف بهینه انرژی و چگونگی کنترل مصرف بین مدارس توزیع شده است.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به جمع آوری اطلاعات نهایی برای اطلس آلاینده های منطقه گفت: این اطلس شامل نقاط آلوده و انواع آلاینده های  منطقه است که با هدف تعریف پروژه های زیست محیطی و انجام برنامه ریزی های لازم برای کاهش گازهای گلخانه ای و آلاینده ها تهیه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه