دسترسی همگان مهیا شد

به کتب مستند نگاری پروژه های شاخص شهرداری تهران

کد: 13950710145176013

https://goo.gl/ervycF

، تهران , (اخبار رسمی): هدف از ابلاغ آن پی ریزی و ایجاد تحول دانش بنیان در مدیریت شهری به عنوان سازمان پیشرو و یادگیرنده با ثبت و نگهداری دانش کسب شده طی سه دوره مدیریت شهری در اجرای پروژه های شاخص شهر تهران به عنوان سرمایه ای درون سازمانی و انتقال آن به نسل های آینده است.

به کتب مستند نگاری پروژه های شاخص شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازمعاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ، ناصر امانی معاون شهردار تهران ادامه داد: مستند نگاری تعدادی از پروژه های شاخص شهر تهران پیش از این انجام شده است و هدف از ابلاغ بخشنامه جدید تکمیل این دانشنامه ی شهری است.

امانی افزود: طی سه سال گذشته مستند نگاری پروزه های باغ پرندگان تهران، بوستان بزرگ ولایت، باغ موزه دفاع مقدس، قطب گردشگری پایتخت، سامانه اتوبوس های تندرو، بزرگراه طبقاتی و تونل های شهری، نظام پایش و ارزیابی عملکرد سازمانی، بزرگراه امام علی (ع)، استحصال انرژی برق از زباله (نیروگاه هاضم)، نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران، اراضی عباس آباد، مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب و رصد خانه شهری با تلاش اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران تهیه، تدوین و چاپ گردیده است.

وی همچنین از انتشار کتاب جدیدی از مجموعه مستند نگاری پروژه های شاخص شهرداری تهران در هفته گذشته با عنوان مرمت و بهسازی محله جماران خبر داد و گفت: توجه به نمادهایی از شهر که در شکل گیری حیات اجتماعی و سیاسی این کلانشهر، خصوصا در سه دهه اخیر تاثیرگذار بوده و بخشی از هویت شهر تهران هستند از اهمیت برخوردار است و بی شک یکی از این نمادها محله جماران است. امانی گفت: واقعیت آن است که جماران برای مبارزان و جوانان نسل اول انقلاب میعادگاه صلابت، شور و آگاهی بوده و برای نسل امروز یادآور ارزش‌ها، وحدت و احساسات پاک مردم این سرزمین است. وی ویژگی بارز جماران را میزبانی امام راحل(ره) در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این محله متاثر از حضور امام علاوه بر تداعی حس محله ای اصیل، بازتابی از روحیات، منش و ساده زیستی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می باشد و چنین موقعیت و سابقه ای از یک سو و تقاضای فزاینده بومی و بین المللی برای حضور در این محله و بازدید مجموعه بیت حضرت امام خمینی(ره) و حسینیه جماران از سوی دیگر ایجاب کرد تا شهرداری تهران در انطباق با سیاست های چشم انداز تهران و حرکت در راستای تبدیل آن به شهری با هویت اسلامی- ایرانی، با توجه ویژه به این محله به عنوان نماد مبارزه ای برجسته در پهنه پایتخت را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری وامور شورای شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد با بخشنامه جدید شهردار تهران مستند نگاری از کلیه پروژه های شاخص شهرداری تهران با سرعت و جدیت بیشتری پیگیری و اجرا گردد.

لازم به ذکر است کتب مستند نگاری پروژه های شاخص شهرداری تهران در ساب پرتال اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران به آدرس http://peim.tehran.ir در قسمت انتشارات و مقالات به صورت الکترونیکی قابل دسترسی و استفاده  عموم می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه