اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146216033

در سرای محلات 13 گانه برگزار می شود

دوره های آموزشی جشنواره شکوفا

کد: 13950711146216033

https://goo.gl/42GIm2

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برگزاری دوره های آموزشی پنجمین جشنواره شکوفا در سرای محلات 13گانه این منطقه خبر داد .

دوره های آموزشی جشنواره شکوفا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه همزمان با برگزاری پنجمین دوره جشنواره شکوفا و به منظور ارتقاء سطح مهارتهای شهروندان منطقه، اقدام به برگزاری کلاس های رایگان طراحان گرافیک و رسانه های دیجیتال به صورت کارگاهی در سرای محلات 13گانه سطح منطقه 21 کرد .

وی در خصوص کلاس طراحان گرافیک افزود: در کلاسهای طراحان گرافیک ؛ شرکت کنندگان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، از چگونگی روتوش عکس ها و شناسایی ابزارها و انعکاس تصاویر آموزش های لازم را دریافت می کنند .
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین در خصوص برگزاری کلاسهای رسانه های دیجیتال اظهار داشت: در این کلاسها نیز که به صورت کارگاهی برگزار می شود، با انجام چند پروژه، نرم افزار پریمایر و شناسایی ابزارهای این نرم افزار به شهروندان محله آموزش داده می شود.
آزاده عروه در پایان خاطرنشان کرد : پنجمین دوره جشنواره شکوفا شامل کلاسهای رباتیک، برنامه نویسی موبایل، وبلاگ نویسی، توسعه مهارت های رایانه ای، طراحان گرافیک، بازی های رایانه ای و رسانه های دیجیتال می باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه