اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146406033

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

اجرای طرح هیئت پاک در قلب تهران

کد: 13950711146406033

https://goo.gl/iV1aKY

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از اجرای طرح هیئت پاک در سطح منطقه خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در ایام محرم در قلب تهران اجرا شده و می تواند به عنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود.

اجرای طرح هیئت پاک در قلب تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با بیان اینکه بر این اساس آموزش های تفکیک پسماند به تمامی هیئت های سطح منطقه داده شده است، گفت: مدیریت پسماند در ماه محرم اصل مهمی است که پیرامون آن ظروف زیست تخریب پذیر و مخزن های زباله خشک را میان مساجد و هیئت های سطح منطقه توزیع کرده ایم.

خدامی با اشاره به توزیع 100 هزار لیوان زیست تخریب پذیر میان مساجد و هیئت های سطح منطقه گفت: با توجه به مضرات استفاده از لیوان ها و ظروف پلاستیکی پلیمری برای محیط زیست، ظروف و لیوان های زیست تخریب پذیر را در اختیار هیئت ها و مساجد قرار می دهیم. بر این اساس هیئت ها و مساجد با تحویل هر لیوان پلیمری دو لیوان زیست تخریب پذیر تحویل می گیرند.

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه بیش از صد مسجد و هیئت مذهبی در قلب تهران وجود دارد،گفت: طرح توزیع ظروف زیست تخریب پذیر و انتخاب هیئت پاک به صورت پایلوت در دو منطقه تهران اجرا می شود که منطقه 6 یکی از آن هاست.

خدامی در خصوص شرایط انتخاب هیئت پاک گفت: بر این اساس هیئت هایی که از ظروف زیست تخریب پذیر استفاده کرده و توصیه های تفکیک پسماند را رعایت کرده و حجم زباله تولیدی آن ها کمتر باشد به عنوان هیئت پاک شناخته می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه