اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146436033

از مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

اعضای ارشد شورای شهر نجف بازدید کردند

کد: 13950711146436033

https://goo.gl/TjUqjQ

، تهران , (اخبار رسمی): هیاتی عراقی متشکل از اعضای ارشد شورای شهر نجف با حضور در تهران از ایستگاه میانی بیهقی و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه دیدار کردند.

اعضای ارشد شورای شهر نجف بازدید کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، تعدادی از اعضای ارشد شورای شهر نجف از کشور عراق در مورخ 10/7/95 میهمان سازمان بودند و با همراهی مهندس عظیمیان معاون پردازش و دفع، شهرام فیروزی مدیر روابط عمومی و مشاور فرهنگی مدیرعامل و جمعی از کارشناسان سازمان از ایستگاه میانی بیهقی و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه بازدید نمودند.

بازدیدکنندگان عراقی با حضور در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از مرکز دفن زباله، سامانه ریجکت‌سوز، محل دریاچه خشک‌شده شیرابه و تصفیه‌خانه شیرابه این مجموعه دیدن کرده و در جریان روند مدیریت پسماند در شهر تهران و فعالیت‌های زیست محیطی سازمان قرار گرفتند.

اعضای شورای شهر نجف با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای دفع پسماندهای تهران، از مدیران و کارشناسان سازمان برای حضور در شهر نجف دعوت کرده و نسبت به همکاری شهرداری نجف با سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار علاقه‌مندی نمودند.

گفتنی است براساس اظهارات این هیات عراقی، در حال حاضر شهر نجف روزانه 1000تن پسماند تولید می‌کند که تمام آن‌ها مستقیما دفن می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه