اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146486033

برای بالا بردن سرانه فضای سبز

آغاز کاشت تک درخت در منطقه 10

کد: 13950711146486033

https://goo.gl/7gFVnf

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 10 با بیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه زیر حد استاندارد است، گفت: در 6 ماه دوم سال کاشت تک درخت در منطقه 10 برای بالا بردن این سرانه آغاز می شود.

آغاز کاشت تک درخت در منطقه 10

به گزار ش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، عباس بابازاده با بیان اینکه وسعت منطقه 79 هکتار است، عنوان کرد: منطقه 10 نخستین منطقه متراکم شهر تهران تلقی می شود به حدی که فشردگی و تراکم جمعیت ساکن 4 برابر استاندارد است.

وی به پایین بودن سرانه فضای سبز منطقه اشاره کرد و افزود: علت این امر نبود زمین مناسب برای ایجاد فضای سبز است و تنها در صورتی می توان این سرانه را افزایش داد که زمین برای خرید وجود داشته باشد که در حال حاضر موجود نیست.
بابازاده با بیان اینکه ناحیه یک برخوردارترین نقطه در منطقه 10 در بحث فضای سبز است، عنوان کرد: فضای سبز در ناحیه های 2 و 3 پایین ترین سرانه را به خود اختصاص داده است.
وی به اقدامات شهرداری منطقه 10 در زمینه افزایش فضای سبز اشاره کرد و گفت: در این راستا دو اقدام را آغاز کردیم که نخستین آن در ناحیه 2 منطقه است که یکی از باغات حدود 3 هزار متر مربعی را با کمک سازمان پارک ها تملک خواهیم کرد که با تبدیل آن به پارک بخشی از کمبود فضای سبز منطقه جبران خواهد شد.
شهردار منطقه 10 با بیان اینکه در سایر قسمت ها به خصوص ناحیه 3 که فضای سبز آن بسیار پایین است کاشت تک درخت طی دو ماه آینده آغاز خواهد شد، ادامه داد : نزدیک به 70 هزار درخت از سازمان پارک ها طی دو ماه آینده تحویل خواهیم گرفت این در حالی است که در شش ماه دوم کاشت تک درخت در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
بابازاده با تاکید بر اینکه توسعه سرانه فضای سبز، زیبایی بصری و حفظ آرامش و آسایش شهروندان را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راه و اقدامی که می توان برای افزایش سرانه فضای سبز انجام داد، کاشت تک درخت در مکان های مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه