اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146516033

در محلات محروم منطقه 10

پیشرفت 60 درصدی اجرای فعالیت های جهادی

کد: 13950711146516033

https://goo.gl/FAVyGc

، تهران , (اخبار رسمی): با اقدامات و تدابیر صورت گرفته از سوی مدیریت شهری منطقه 10، فعالیت های جهادی در راستای رفع مشکلات و معضلات موجود در محلات محروم پیشرفت چشمگیری داشته است و تاکنون با رضایت شهروندان این محلات همراه بوده است.

پیشرفت 60 درصدی اجرای فعالیت های جهادی

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، میکاییل علیپور قائم مقام منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهمیت توجه بیش از پیش به محلات محروم منطقه گفت: بر اساس تدابیر ابلاغی شهردار محترم تهران در راستای رسیدگی به محلات کم برخوردار علاوه بر اجرای فعالیت های روزمره، 3 محله در سطح منطقه به عنوان محروم شناسایی شد و تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

علیپور با اشاره به مراحل اجرای این طرح افزود: در وهله اول با تاکید بر محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر، محلات نیازمند با توجه به میزان بافت فرسوده محله، پاکسازی و بهداشت محیط ، میزان آسیب های اجتماعی و...انتخاب شدند و احصا مشکلات، نواقص و نارسایی ها با اولویت نیازهای مردمی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح در حوزه های تخصصی برای رفع مشکلات با استفاده از نقطه نظرات شورایاری ها، مطالبات شهروندان، پیام های مندرج در سامانه های 137و 1888 و نیازها و مطالبات ساکنین در محلات هاشمی، هفت چنار و بریانک آغاز شد و با تدوین دفترچه نیاز محلات، رفع معضلات و معایب احصا شده در قالب برنامه زمان بندی مشخص اجرا شد.

قائم مقام منطقه با بیان این که اقدامات دقیق ولی نه الزاما پرحجم و بزرگ بلکه اقدامات مینیاتوری که مشکلات مردم را به طور مستقیم در محلات برای توزیع یکسان خدمات هدف گذاری کرده ص ورت گرفته است یادآور شد: این عملیات از یکم مرداد ماه آغاز شده و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا آخر دی ماه ادامه خواهد داشت همچنین نظارت ها و بازدیدهای میدانی به صورت مستمر و ویژه در ابعاد کوچک تا رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه