اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146646033

مانور بحران در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد

کد: 13950711146646033

https://goo.gl/vPtk5x

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور ارتقاء توان عملیاتی و استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در شمال تهران جهت تقویت عوامل بحران زدا و کاهش اثرات این عوامل، مانور مدیریت بحران در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد.

مانور بحران در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : مانور بیمارستان شهدای تجریش در چندین فاز برنامه ریزی شد و با همکاری سازمانهای تخصصی عضو ستاد به اجرا رسید.

وی گفت: در فاز اول با توجه به آسیب دیدگی بخشی از ساختمان بیمارستان، ضمن اعلام کد بحران و آماده باش کلیه بخشهای بیمارستان، اقدام به تخلیه بخش جراحی مردان و برپایی سایت درمانگاه اضطراری در محوطه ایمن بیمارستان شد که تعداد 20 نفر از بیماران منتقل و با ارزیابی انجام شده آتش سوزی در بخش مردان گزارش وحریق توسط نیروهای آتش نشانی اطفاء شد.
فاتحی منش تصریح کرد: در فاز دوم تخریب قسمتی از بازار تجریش و محبوس شدن و مصدومیت تعدادی از شهروندان گزارش شد که در این قسمت با همکاری جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای مردمی دوام کلیه مصدومین از محل خارج شدند.
وی گفت: در فاز سوم تعدادی از شهروندان در محل آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به عنوان محل تجمع امن حاضر شده و اقدام به برپایی سایت اسکان اضطراری با همکاری نیروهای دوام نمودند و نیروهای مرکز بهداشت به منظور رسیدگی به مصدومان سرپایی در محل سایت مستقر شدند.
گفتنی است با برنامه ریزیهای انجام شده مانور پدافند غیر عامل در ایستگاه های مترو نوبنیاد و قائم (عج) و همچنین انبار نفت نیز برگزار شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه