اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146855809

با استفاده ار ناوگان ملی حفاری در سال جاری:

یکصدمین حلقه چاه خشکی حفاری و تکمیل شد

کد: 13950711146855809

https://goo.gl/CBevig

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل یکصدمین حلقه چاه خشکی در منطقه دهلران در سال جاری خبر داد.

یکصدمین حلقه چاه خشکی حفاری و تکمیل شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ناصر قلی پور از حفر یکصدمین چاه خشکی در منطقه دهلران خبر داد و گفت: عملیات این چاه با کاربست دستگاه حفاری 57 فتح در روز جمعه (نهم مهرماه) در منطقه دهلران به اتمام رسید.

وی افزود: چاه پیش گفته توسعه ای و در موقعیت عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی در عمق چهار هزار و 624 متری حفر شده است.

قلی پور اظهار کرد: از یکصد حلقه چاه حفر شده از ابتدای امسال تاکنون 33 حلقه توسعه ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و 66 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه در این مدت 75 دکل حفاری خشکی و دریایی شرکت ملی حفاری در بیش از 10 استان کشور در مدار عملیات قرار داشته است، گفت: مجموع متراژ حفاری در این دوره زمانی 161 هزار و 560 متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز دکل های حفاری شرکت ملی حفاری در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین پروژه های حفاری کلید در دست در میدان های مشترک در جنوب غرب کشور است، افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده انتظار می رود شمار دستگاه های حفاری این شرکت تا پایان سال جاری به مرز 80 دکل افزایش یابد.

شرکت ملی حفاری ایران در ردیف شرکت های مطرح حفاری در منطقه است که توانایی ارائه همزمان عملیات حفاری و خدمات جانبی فنی و مهندسی که مشتمل بر 20 نوع است را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته