اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147345809

در جلسه پیش بینی و بهره دهی چاه های نفت و گاز انجام شد

برنامه ریزی برای تولید صیانتی

کد: 13950711147345809

https://goo.gl/s7xuhI

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسان فنی و عملیاتی مناطق نفتخیز در خصوص تولید صیانتی از میدان های حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به تبادل نظر پرداختند.

برنامه ریزی برای تولید صیانتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای نیمه دوم سال 1395با حضور بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سایر مدیران و کارشناسان این دو شرکت در در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این نشست کارشناسان فنی و عملیات مناطق نفت خیز جنوب ضمن تشریح عملکرد تولید شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در 6 ماهه اول سال جاری در خصوص تولید صیانتی از میدان های حوزه عملیاتی این شرکت در نیمه دوم سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با وجود مشکلات و سختی های بسیار از جمله سیلاب و سایر حوادث طبیعی و همچنین مسائل غیر عملیاتی هیچگونه خللی در برنامه تعهدات تولید نفت و گاز این شرکت به وجود نیامد و توانستیم ضمن حفظ توان تولید، تعمیرات دوره ای تأسیسات عملیاتی را با موفقیت انجام داده و همچنین تأسیسات جدیدی از قبیل ایستگاه پمپاژ نفت تمبی را وارد مدار تولید کنیم .

ابراهیم پیرامون تصریح کرد: کسب این موفقیت در حالی صورت گرفت که بروز مشکلات و حوادث مختلف طبیعی از قبیل سیلاب های مخرب رودخانه های دز و کشکان با هوشیاری و آمادگی کارکنان بخش های مختلف مهارشد و هیچگونه کاهش یا توقفی در تعهدات تولید نفت و گاز این شرکت به وجود نیاورد .

وی به تعهدات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در حوزه اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و از توجه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در واگذاری اعتبارات و تخصیص بودجه به این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور است که از سال 1287 که برای نخستین بار در کشور نفت در این منطقه کشف شد به تولید نفت و گاز می پردازد.

این شرکت یکی از 5 شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع از ایذه در شمال استان خوزستان تا استان ایلام و در حوزه جغرافیایی 13 شهرستان فعالیت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته