اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147636033

سومین جشنواره تاکسیران برتر برگزار شد؛

آموزش ترافیکی خط سفید برای 53 هزار تاکسیران

کد: 13950712147636033

https://goo.gl/mI7jaG

، تهران , (اخبار رسمی): سومین جشنواره تاکسیرانان برتر با هدف ارتقا عملکرد حرفه ای و شان اجتماعی تاکسیرانان و با حضور شهردار تهران ،معاون حمل ونقل وترافیک ومسئولان شهری برگزار شد.

53 هزار تاکسیران بهره مند شدند

به گزارش  اخبار رسمی  به نقل از سازمان تاکسیرانی تهران ْ میثم مظفر در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت :هدف ما از برگزاری این جشنواره نمایش ارتقا عملکرد حرفه ای تاکسی رانان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران  افزود: وقتی طرز عملکرد یک تاکسیران نمونه به نمایش گذاشته می شود این الگوی مثبت سبب ارتقای فرهنگ تاکسیرانان شده وشان ومنزلت اجتماعی این شغل را ارتفا می بخشد .
وی با تاکید بر اینکه امروز چهار و نیم میلیون نفر مسافر در شهر تهران جابه جا می شوند ،گفت :در حقیقت تاکسیرانان به شهروندان خدمت بزرگی می کنند بنابراین رویکرد این جشنواره رویکردفرهنکی است که ارتقا عملکرد تاکسیرانان وافزایش شان ومنزلت اجتماعی آنان را در پی دارد .
مظفر با اشاره به تاسیس دانشگاه تاکسیرانی برای آموزش تاکسیرانان گفت: با حمایت شهردارتهران سال گذشته جامعه تاکسیرانی صاحب دانشگاه شدند به طوری که دانشکده علمی وکاربردی و مرکز آموزش تاکسیرانی شهر تهران به آموزش جامعه تاکسیرانی پرداختند.
مظفر با تاکید بر اینکه این دانشکده تاکسیرانی مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته است ،گفت :امروز ناوگان تاکسیرانی شهر تهران دارای دانشکده حرفه ای است و رشته کاردانی تاکسیرانان حرفه ای در دفترچه کنکور ایجاد شده است به طوری که در حال حاضر تاکسیرانانی که در این شغل فعالیت دارند می توانند از آموزش های لازم ضمن خدمت بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه سال گذشته 53 هزار تاکسیران آموزش حرفه ای خط سفید را گذراندند، اظهار کرد: همچنین 18 هزار نفر راننده سرویس مدرسه نیز از این آموزش های تخصصی بهره مند شدند و در حال حاضر نیز دوره آموزشی برای تاکسی های فرودگاه مهرآباد نیز در حال برگزاری است .
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکید کرد :مسلما این نگاه آموزش وفرهنگی سبب می شود خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و تلاش ما نیز در راستای این است که در سال های آتی تاکسیرانان با آموزش های حرفه ای و با دیپلم کاردان حرفه ای به ناوگان تاکسیرانی ملحق شوند.
وی با تاکید بر افزایش سرمایه گذاری در بخش خصوصی گفت :خوشبختانه امروز پلن اقتصادی خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه تاکسیرانی در حوزه ورود خودروهایی کم ألاینده شکل گرفته است .
به کفته مظفر از ابتدای سال تاکنون 6 هزار تاکسی فرسوده نوسازی شده و تلاش سازمان تاکسیرانی افزایش این میزان به نوسازی 10 هزار خودرو در ناوگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه