اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148106033

آشنایی با فناوری های فضایی در هفته جهانی فضا

کد: 13950712148106033

https://goo.gl/3dSb1y

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته جهانی فضا و با هدف ترویج دانش فضایی در میان شهروندان و آشنایی با فناوری ها و دستاوردهای فضایی کشور، ویژه برنامه هفته جهانی هوافضا در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

آشنایی با فناوری های فضایی در هفته جهانی فضا

به گزارش اخبار رسمی» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با بیان این خبر اظهار کرد: هفته جهانی فضا از سوی سازمان ملل در روزهای 4 تا 10 اکتبر برابر با 13 تا 19 مهر اعلام و همه ساله در این روزها برگزار می شود به همین مناسبت مرکز علوم و ستاره شناسی تهران همچون سالهای گذشته این برنامه را روز چهارشنبه 14مهر ماه از ساعت 16 الی20 در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می کند.

چیذری تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار هفته جهانی فضا در سال 2016" سنجش از دور، توانمند سازی آینده" اعلام شده است، یکی از موضوعات سخنرانی برنامه به شعار مذکوراختصاص دارد و کوروش رکنی کارشناس سازمان فضایی ایران سخنرانی خود را با موضوع«سنجش از دور و اکتشافات فضایی» به علاقه مندان ارائه می دهد.
وی اظهار کرد: سخنرانِ ویژه برنامه مهندس احمد دالکی پدر نجوم آماتوری ایران و بنیانگذار مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، مطالب خود را باموضوع«آخرین سفرهای مریخی» ارائه می دهد.
مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران افزود: رصدآسمان شب، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر از دیگربرنامه های این همایش علمی است.
چیذری با اشاره به اینکه این برنامه در سطح عمومی برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد با حضور موثر علاقمندان، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران بتواند مخاطبین خود را با ویژگی های فناوری فضایی بیش از پیش آشنا نماید وگام مهمی در این راستادر میان دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم بردارد.
شایان ذکر است علاقه‌مندان میتوانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس- خیابان شهید کبیری (دزاشیب) -خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)-شماره ی22-مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز علوم http://sactehran.ir مراجعه و یا با شماره تلفنهای 22293280و22292246(داخلی102) تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه