اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148116033

شهردار منطقه 9 :

استفاده از ظرفیت ناشنوایان در برنامه های فرهنگی

کد: 13950712148116033

https://goo.gl/ZHr7AB

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به مدرسه ناشنوایان نظام مافی رفت و ضمن دیدار با دانش آموزان این مدرسه گفت: از ظرفیت ناشنوایان در برنامه های فرهنگی استفاده خواهیم کرد تا توانایی های خود را به جامعه نشان دهند.

استفاده از ظرفیت ناشنوایان در برنامه های فرهنگی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی به همراه قائم مقام و دیگر مسئولان در دیدار با دانش آموزان مدرسه نظام مافی گفت: در جمع دانش آموزان ، مادران بعضی از آنها در کنار فرزندانشان هستند و این مادران با صبوری و بردباری رسالت بزرگی که خدواند بر عهده آنها گذاشته را به خوبی انجام می دهند.

وی افزود: این دختران رحمت خدواند هستند و روزی مادران آینده این سرزمین خواهند شد و از دامان آنان نسل بعدی تربیت می شود.

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: خوشبختانه روزی به نام ناشنوایان در تقویم جهانی قرار گرفته و روز 30 ام سپتامبر هر سال روز جهانی ناشنوایان است و ویژگی های بارز این قشر باعث شده تا در جهان توجه ویژه ای به آنان شود.

وی خطاب به دانش آموزان ناشنوا گفت: شما جزو معدود بندگان خدا هستید که خدواند را بصورت کامل درک می کنید و به نعمت هایی که پروردگار به ما ارزانی داشته توجه دارید؛ چرا که از همه اعضاء و جوارحی که خداوند به شما مرحمت کرده به نحو شایسته ای استفاده می کنید.

محسنی ادامه داد: شاید بچه های هم سن و سال شما ندانند که شما چه توانایی هایی دارید ولی ثابت کرده اید جزو افرادی هستید که می توانید کارهای خارق العاده ای انجام دهید.

وی اذعان داشت: خوشبختانه دانش آموزان ناشنوای مدرسه نظام مافی هنرمندان بسیار خوبی هستند و گروه سرود خوبی را تشکیل داده که قطعا از ظرفیت آنان در برنامه ها و همایش های فرهنگی شهرداری استفاده خواهیم کرد.

شهردار منطقه 9 اظهار داشت: باید این دانش آموزان توانمند را به جامعه معرفی کنیم و حضور مستمر آنان در برنامه ها باعث می شود تا شهروندان با توانایی های آنان آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: ناشنوایان شاید به لحاظ ظاهری دچار نقص در یکی از اعضای بدن خود شده اند ولی توانایی های خاصی و ویژگی های بسیار خوبی دارند که باید معرفی شوند.

به گفته وی ، همه باید مشکلاتی که جامعه ناشنوایان دارند را بدانیم و خطراتی که این قشر را تهدید می کند شناسایی کنیم و ما هم در حد توان خود و براساس برنامه ریزی در طرح های مناسبتی از ناشنوایان استفاده خواهیم کرد.

براساس این گزارش، شهردار منطقه در پایان دیدار با ناشنوایان مدرسه نظام مافی از نمایشگاه آثار نقاشی بسیار زیبای همین دانش آموزان بازدید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه