اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148146033

در منطقه 15

اجرای 140 برنامه به مناسبت دهه اول محرم

کد: 13950712148146033

https://goo.gl/8a9z58

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) بیش از 140 برنامه در بیست و یک محله و هشت ناحیه منطقه 15 برگزار می شود.

اجرای 140 برنامه به مناسبت دهه اول محرم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با دهه اول محرم مراسم سوگواری و سینه زنی ویژه عزاداری سالار شهیدان تحت عنوان " در سوگ حسین" در مساجد محوری نواحی هشتگانه، "پیام حسین" در قالب سخنرانی در خصوص ماه محرم، زندگی حسینی و نقش امر به معروف و ... در سرای محلات منطقه و " مویه های نینوا" و مراسم تعزیه خوانی در نواحی هشتگانه برگزار می شود.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد: برپایی خیمه های معرفت حسینی در روز تاسوعا و عاشورا و نمایش آثار، کتاب و پاسخ به شبهات، برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در نواحی هشتگانه، پخش فیلم های مذهبی در سرای محلات و برپایی ایستگاههای فرهنگی و صلواتی در نواحی هشتگانه از جمله برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.
به گفته وی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) همزمان با اولین جمعه ماه محرم در نواحی هشتگانه منطقه، اعزام شهروندان به تورهای مذهبی شامل زیارت اماکن زیارتی و امامزادگان، برنامه های روز تاسوعا و عزاداری به مناسبت شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در نواحی هشتگانه و مراسم پرفیض نماز ظهر عاشورا در محلات بیست و یک گانه از دیگر برنامه ها در این زمینه است.
شایان ذکر است، در این راستا همچنین پیامکهای عاشورایی به شهروندان ارسال و با نصب بنر و پرچم های مشکی نسبت به هویت بخشی سیمای شهری اقدام شده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه