اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148166033

برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در منطقه 13

کد: 13950712148166033

https://goo.gl/4qVSLJ

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت دهه اول محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی توسط شهرداری منطقه13جهت پذیرایی از عزاداران و عاشقان حسینی برپا شده است.

برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در منطقه 13

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، سعید منتظرالمهدی ، رئیس اداره فرهنگی شهرداری گفت : هر ساله به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ایستگاه‌های پخش نذورات و فعالیت های فرهنگی در سطح منطقه برپا می‌شود که امسال نیز با شناسایی هفت نقطه ضمن برپایی ایستگاه‌ها ، از عزاداران و عاشقان حسینی در ماه محرم پذیرایی می شود.

وی با اشاره به استقرار 7 ایستگاه صلواتی پذیرایی همراه با پخش نواهای مذهبی و فعالیت فرهنگی در دهه اول محرم به مدت 10 شب افزود : این ایستگاه ها در نبش خیابان 30 متری نیروی هوایی، فلکه امامت، فلکه چهارگوش، فلکه اول و دوم نیروی هوایی، میدان مادر و خیابان پیروزی استقرار یافته است.
رئیس اداره فرهنگی شهرداری یکی از اهداف و رویکردهای مدیریت شهری اجرای تهمیدات لازم و برنامه های مختلف به منظور تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) و نقش آن در بیداری اسلامی و انتقال آن به نسل جوان اعلام کرد و یادآور شد: برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی با مشارکت شهروندان در سراهای محلات ، اماکن فرهنگی و مساجد در نظر گرفته شده است که در دست اجراست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه