اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148326033

در مجموعه تفریحی آبشار تهران

برگزاری مسابقات دو و میدانی

کد: 13950712148326033

https://goo.gl/OwQV9B

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور گرامیداشت هفته ناجا و ارج نهادن به تلاش ها و زحمت های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی اداره تربیت بدنی منطقه 22 مسابقات دو و میدانی دانشجویی را در مجموعه تفریحی آبشار تهران برگزار کرد.

برگزاری مسابقات دو و میدانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22،عیوض زاده مدیر تربیت بدنی منطقه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا و گرامیداشت آن از سوی اداره تربیت بدنی منطقه با همکاری دانشگاه علوم انتظامی امین، مسابقه دو میدانی دانشجویی روز یکشنبه 11 مهر ماه از مقابل بوستان لتمال کن به مقصد پارکینگ شماره4 آبشار تهران با حضور بیش از 300 دانشجو برگزار کرد.

لازم به ذکر است در پایان به 10 نفر برگزیده  جوایز اهدا و به قید قرعه به 30 نفر از شرکت کنندگان هدایای ورزشی اهدا  شد.

ضمنا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین سالروزرگرامیداشت روز خانواده مسابقات شطرنج سیمولنانه باحضور بیش از80 نفراز شهروندان محلات منطقه به میزبانی سرای محله گلستان در ساختمان معاونت امور اجتماعی وفرهنگی امام علی (ع) روز پنج شنبه8 مهرماه ازساعت9 الی16 برگزار گردید و در پایان به 10 نفر از برگزیدگان جایزه و حکم قهرمانی اهدا گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه