اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148386033

رونمایی از کتاب «محله های مردمی تهران »

کد: 13950712148386033

https://goo.gl/YBxFfN

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن 14 مهر که به عنوان "روز تهران،پایتخت ایران اسلامی " نامگذاری شده است؛ از کتاب " محله های مردمی تهران " نگارش مینا سعیدی شهروز؛ در محل نگارستان شهر رونمایی خواهد شد.

رونمایی از کتاب «محله های مردمی تهران »

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازشهرداری منطقه 11، علی اسماعیل زاده مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه در اینباره گفت: این کتاب که توسط انتشارات معین و انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران به چاپ رسیده؛ مجموعه ای است ازپژو هش های مستقل و پژو هش هایی که بر گرفته از تاریخ مطالعات گروه دیده بان شهری انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران زیر نظر نگارنده مینا سعیدی شهروز انجام شده است.
اسماعیل زاده افزود: این برنامه به همت شهرداری منطقه 11 و مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و نگارستان شهر برگزار می شود و در حاشیه آن نمایشگاه عکس طهران قدیم در محل نگارستان دایر خواهد بود.
آیین رونمایی از کتاب " محله های مردمی تهران " با حضور استاد عبدالله انوار، نصراله حدادی و جمعی از تاریخ پژوهان ،علاقمندان و مدیران شهری روز چهارشنبه 14 مهر ساعت 16 تا 18 در نگارستان شهر واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه