اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148416033

کاشت نشاء فصلی در رفیوژ خیابان ستارخان

کد: 13950712148416033

https://goo.gl/BCS9cg

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دواز کاشت نشاء فصلی در معابر و خیابان های منطقه 2 با توجه به فرارسیدن فصل پاییز خبر داد.

کاشت نشاء فصلی در رفیوژ خیابان ستارخان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، عباس صمدیان  با اعلام این خبر گفت : با توجه به تغییر فصل و جهت زیباسازی بوستان ها، معابر، رفیوژ ها و میادین موجود در سطح منطقه اداره فضای سبز اقدام به کاشت نشاء های فصل ، درخت و درختچه نموده است..

وی افزود : در همین راستا نسبت به کاشت 400 مترمربع انواع گونه های گیاهی در رفیوژ خیابان ستارخان از سوی اداره فضای سبز منطقه انجام شده است.
صمدیان با اشاره به کارکرد وجود درختان و فضای سبز اظهار کرد: درختان محیط‌های جذابی برای شهر ایجاد کرده و موجب می‌شوند که مردم در این عرصه‌ها به تفرج بپردازند و از فشارهای روحی افراد کم شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز باید کوشا باشند افزود: متاسفانه برخی از شهروندان آسیب‌هایی را به درختان و فضای سبز وارد می‌کنند؛ که این امر موجب نازیبایی بصری و شهری می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه