اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148445431

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

افتتاح بیش از2.5هزار طرح صنعتی و معدنی

کد: 13950712148445431

https://goo.gl/cnqSuZ

، تهران , (اخبار رسمی): معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 2 هزار و 566 طرح صنعتی و معدنی از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه در 32 استان به مرحله بهره برداری رسید.

افتتاح بیش از2.5هزار طرح صنعتی و معدنی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ؛ معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری خود با اهالی رسانه، با بیان این مطلب افزود:  2 هزارو 566 فقره پروانه ی بهره برداری صنعتی و معدنی در نیمه نخست امسال  توسط این وزارتخانه صادر شده است که از لحاظ تعداد در مقایسه با پارسال  10.4 رشد داشته است. 

حسین ابویی مهریزی با بیان اینکه این تعداد پروانه بهره برداری صادر شده از نظر سرمایه گذاری و اشتغال در مقایسه با 6 ماهه نخست پارسال به ترتیب  127 و 29.1 درصد افزایش یافت گفت:  364 فقره پروانه اکتشاف معدنی، 280 فقره گواهی اکتشاف معدنی همچنین 402 فقره پروانه بهره برداری معدنی در شش ماه نخست امسال توسط این وزارتخانه برای متقاضیان صادر شد که در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته از نظر صدور پروانه اکتشاف  5.2 درصد و از لحاظ پروانه بهره برداری معدنی 12 درصد افزایش یافت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص صدور جواز های تاسیس صنعتی و معدنی در دوره زمانی 6 ماهه نخست امسال گفت: در این مدت 7 هزارو853 فقره  جواز تاسیس صنعتی و معدنی از سوی این وزارتخانه صادر شده که نسبت به مدت مشابه  2.5 درصد افزایش یافته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید