اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149126033

در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)

مراسم سیاه پوشان محرم برگزار شد

کد: 13950713149126033

https://goo.gl/aeTMBu

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم سیاه پوشان مجمع هیئات مذهبی منطقه 9 با حضور شهردار منطقه و جمعی از مداحان و سخنرانان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

مراسم سیاه پوشان محرم برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، مراسم سیاه پوشان با هدف استقبال از ماه محرم در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار و جوانان با مرثیه خوانی و نوحه سرایی آغاز ماه محرم و روزهای عزاداری امام حسین(ع) را گرامی می دارند.

شهردار منطقه 9 در این مراسم با بیان اینکه  آشنایی با آداب و رسوم مراسمات مذهبی به ویژه دهه اول محرم لازم و ضروری است گفت: باید برای تبیین فلسفه عاشورا و قیام حضرت امام حسین(ع) دلسوزانه و عاشقانه عمل کنیم.

وی افزود: امسال هم گوشه گوشه سطح منطقه ، شاهد برپایی هیئت های مذهبی خواهیم بود که جوانان عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) ، از ابتدای ماه محرم در این تکایا و هیئت ها به سینه زنی و عزاداری و خدمت به عزاداران سرور و سالار شهیدان می پردازند.

محسنی ادامه داد: در منطقه 9 ، بیش از 200 حسینیه و هیئت مذهبی در این ایام به عزاداری می پردازند و این شهرداری نیز جهت ایمنی حریم آنها اقدامات مناسبی را اجرایی می کند.

براساس این گزارش، این مراسم که با مرثیه خوانی مداحان اهل بیت(ع) همراه شد و مداحان و جوانان لباس سیاه بر تن کرده و مراسم شال گذاری محرم از سوی شهردار منطقه 9 صورت گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه