اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149456033

منطقه 7

اجرای طرح های تشویقی برای بی سوادان و کم سوادان

کد: 13950713149456033

https://goo.gl/ONyQj4

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 7 گفت: طرح های مختلفی در منطقه 7 به منظور تشویق بی سوادان و کم سوادان به سوادآموزی برگزار می شود.

اجرای طرح های تشویقی برای بی سوادان و کم سوادان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: طی تفاهم نامه ی مشترک شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه، کلاس های نهضت سوادآموزی به صورت رایگان در سرای محلات و مدارس منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به سوادآموزان در گروه سنی 10 تا 49 سال و آموزش دهندگان پاداش داده خواهد شد، تصریح کرد: باید با تشویق وهدایت افراد محروم از سواد جهت ثبت نام و شرکت در کلاس های سوادآموزی در بیداری و باسوادی شهروندان منطقه سهیم باشیم.
شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها رشد فرهنگی و بهبود شرایط اجتماعی محله، ارتقای سطح سواد شهروندان و توانمندسازی بانوان است، عنوان کرد: افرادی که تاکنون از نعمت خواندن و نوشتن بی بهره بودند، می توانند برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه