اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149486033

تمهیدات ویژه شهرداری منطقه 6 در مرز شلمچه

کد: 13950713149486033

https://goo.gl/bhXW2w

، تهران , (اخبار رسمی): همچون سالیان پیش مسئولیت مرز شلمچه به شهرداری منطقه 6 واگذار شده و سعی شده مراحل آماده سازی موکب ها و خدمات ارائه شده به زائرین با حمایت از بازارهای محلی جنوب صورت گیرد.

تمهیدات ویژه شهرداری منطقه 6 در مرز شلمچه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهدی اسدبیگی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم صورت گرفته، ادامه داد: شهرداری منطقه 6 در سال گذشته با برپایی  6 چادر 250 متری، استقرار 120 سرویس بهداشتی و حمام در خدمت زائرین حسینی در مرز شلمچه بود که امسال سطح خدمت رسانی به زوار بیشتر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری خدمات‏‎رسانی آغاز و تا یک هفته بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در سال گذشته حدود 7 هزار مترمربع زیرساخت، برای خدمات در منطقه بتن و آسفالت شد که امسال فضای زیرساختی نیز بیشتر خواهد شد.

اسدبیگی با اشاره به امکانات تدارک دیده شده  برای زوار حسینی گفت: پارکینگی برای زوار حسینی از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی درنظر گرفته خواهد شد تا زوار با خیال راحت، خودروی خود را در آنجا پارک کرده و مشکلی از این لحاظ نداشته باشند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 6 از برگزاری دوره‎های آموزشی ویژه پرسنل اعزامی به شلمچه جهت مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: افراد اعزامی قبل از عزیمت به شلمچه باید دوره‎هایی را پشت‎سر بگذراند تا بتوانند این خدمات را به  نحو احسن انجام دهند.

اسد بیگی با اشاره به دوره‎های آتش‎نشانی، ایمنی و پزشکی برای پرسنل اعزامی، خاطرنشان کرد: امسال شرایط خدمات‎رسانی به زوار حسینی بهتر از سال گذشته خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه