اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149506033

دیدار مسئولین منطقه 15 با 24 خانواده معظم شهید

کد: 13950713149506033

https://goo.gl/1eeR6Y

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از دیدار مسئولین منطقه با 24 خانواده معظم شهید ساکن در منطقه همزمان با ماه محرم خبر داد

دیدار مسئولین منطقه 15 با 24 خانواده معظم شهید

 به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، سیدرضا میراسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: مطابق سنوات گذشته برنامه تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در طول ماه محرم برگزار می شود و در این ارتباط مسئولان منطقه، نواحی و همچنین شورایاران و مدیران محلات ضمن دیدار با  این عزیزان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر  از آنان تجلیل می کنند.

به گفته وی طبق برنامه ریزی انجام شده در این راستا مسئولین در هریک از نواحی هشتگانه منطقه با سه خانواده معزز شهید دیدار خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: مسئولین با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و دیدار با خانواده های این عزیزان ضمن دلجویی از اسوه های صبر و ایثار، از سجایای اخلاقی این عزیزان بهره می گیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه