اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150086033

توسط 63مأمور در منطقه 19

ثبت سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات شهروندان

کد: 13950713150086033

https://goo.gl/m2tjHj

، تهران , (اخبار رسمی): پس از اتمام دوره های آموزشی ویژه مأموران سرشماری نفوس و مسکن، 63 مأمور برای ثبت اطلاعات شهروندان در منطقه 19 فعالیت خواهند کرد.

ثبت سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات شهروندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رستم عزیزی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن در این منطقه در جلسه آموزشی مأمورین سرشماری در سوله مدیریت بحران بوستان ولایت، انجام فعالیت سرشماری نفوس و مسکن را یک کار ارزشمند علمی و مدیریتی خوب در منطقه دانست که با همکاری شهرداری آغاز شده و امید است نتایج خوبی را برای نظام برنامه ریزی کشور در این منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم انتشار داده های آماری و اطلاعات اولیه برای تصمیم گیری دقیق در مدیریت و برنامه ریزی گفت: در همین راستا نیاز است تا با اطلاع رسانی و تدابیر، یکسری آمار و خوراک اولیه برای نظام مدیریتی فراهم کنیم تا مدیران تصمیم ساز براساس آنها بهترین تصمیمات را برای کشور بگیرند.

عزیزی بر امانتداری و رازداری در دریافت اطلاعات از شهروندان تأکید و ابراز امیدواری کرد یک کار ارزشمند از منطقه جمع آوری شده و در اختیار مجموعه مدیران قرار گیرد.

به گفته این مسئول دکتر قالیباف مسئولیت اجرای داوطلبانه کار آمارگیری تهران بزرگ را برعهده گرفته اند و بنابراین سرشماری مناطق تهران با همکاری مرکز آمار ایران به شکل مشترک انجام می شود.

وی تصریح کرد: انجام آمارگیری قطعاً منافعی را نیز برای شهرداری خواهد داشت چراکه آمار دقیقی را از شهروندان، وضعیت مسکن و امکانات اولیه زندگی آنها برای برنامه ریزی مدیریت شهری به منظور ایجاد یک زندگی امن و با آسایش و توجه به حقوق شهروندی فراهم می کند.

همچنین نتیجه مهم این اقدام نیل به عدالت اجتماعی است که از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن منطقه خواستار تمرین خدمت گزاری مأمورین سرشماری ملی با انجام دلسوزانه کار سرشماری شد تا ضمن همکاری خوب با مرکز آمار ایران و مجموعه شهرداری به عنوان بازوان اجرایی و مدیریتی شهرداری و مرکز آمار ایران، اطلاعات را با دقت جمع آوری کرده و در اختیار تصمیم گیران گذاشته تا پس از پایش و تجزیه و تحلیل به سمع و نظر مردم عزیز منطقه برسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه