اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150326033

ساختمان منطقه 16پلیس راهنمایی ورانندگی افتتاح شد

کد: 13950713150326033

https://goo.gl/kW6wN2

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته ناجا ، ساختمان منطقه 16پلیس راهنمایی ورانندگی با حضور سردار کریمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ،سردار حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمعی از معاونان ومدیران منطقه افتتاح وبهره برداری شد.

ساختمان منطقه 16پلیس راهنمایی ورانندگی افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ، در این مراسم معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 16 گفت: از دیرباز یکی از دغدغه های مدیریت ترافیک در کلانشهر ها همکاری و هماهنگی پلیس راهور و حوزه حمل ونقل وترافیک بوده است .

مجید سلمانی افزود : از آنجا که اهداف مشترک این دو ارگان افزایش ایمنی وکاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری است ، تعامل وهمکاری دو جانبه می تواند در دستیابی به نقطه مطلوب در این حوزه بسیار موثر باشد.

وی اظهار داشت : با پیگیری مهندس میرزاقلی شهردار منطقه 16 و هماهنگی با معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران توانستیم اعتبار لازم را اخذ و نسبت  به ساخت این مجموعه اقدام کنیم .

ساختمان پلیس راهور منطقه در زمینی به مساحت 800  متر مربع در سه طبقه احداث و دارای همه امکانات  اداری و تجهیزات لازم می باشد.

به گفته سلمانی ، موقعیت محل ساختمان پلیس راهور به گونه ای انتخاب شده است که علاوه بر تراکم پایین ترافیک به معابر اصلی و شریانی دسترسی مناسبی دارد و مراجعات ارباب رجوع نیز در این محل با سهولت بیشتری انجام می شود.

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه در پایان از همراهی سرهنگ نقره تاب ، سر کلانتر محترم راهور جنوب تهران و سرهنگ ابراهیمی رییس پلیس راهور منطقه 16 تشکر کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه