اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150836033

اتوبوس های فاقد معاینه فنی شناسایی می شوند

کد: 13950714150836033

https://goo.gl/7zSu32

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت حمل ونقل و ترافیک سازمان بازرسی با برگزاری جلسه ای، طرح شناسایی معاینه فنی اتوبوس ها را پیگیری و به مرحله اجرا رساند.

اتوبوس های فاقد معاینه فنی شناسایی می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  دفتر معاونت حمل ونقل و ترافیک سازمان؛ در این طرح 56 نفر از نیروهای های کارشناس سازمان بازرسی در تمامی پایانه های شرکت واحد در سطح شهر تهران مستقر شده و به شناسایی اتوبوس های فاقد برگه معاینه فنی پرداختند.
وحید سرلک مدیر بازرسی سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز به منظور نظارت بر حسن اجرای این طرح به همراه سرگروه حمل و نقل عمومی و سرگروه فنی از پایانه های فیاض بخش و قورخانه بازدید کرد و ضمن تاکید بر ضرورت توجه به معاینه فنی اتوبوس ها گفت: با توجه به سرد شدن هوا و ترافیک خیابان ها در مهر ماه و به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال شهروندان، تمامی نیروهای شرکت واحد به کار گرفته شده اند.
سرلک افزود: طبق بررسی های بعمل آمده در خصوص معاینه فنی اتوبوس ها مشخص گردید اکثر آن ها دارای معاینه فنی از مراکز سیمفا هستند و  به تعدادی از اتوبوس ها نیز که نیاز به مراجعه به مراکز معاینه فنی داشتند فرصت داده شد تا چند روز آینده معاینه فنی خود را از مراکز سیمفا دریافت نمایند تا در مهر ماه که باید با تمام توان خدمت رسانی کنند بدون هیچ مشکلی در پایانه ها حضور داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه