اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150895428

با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه های تهران

جشنواره بزرگ ورزش دانشگاهی برگزار می شود

کد: 13950714150895428

https://goo.gl/AHRx3I

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه های تهران، جشنواره بزرگ ورزش دانشگاهی به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

جشنواره بزرگ ورزش دانشگاهی برگزار می شود

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی  وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه های تهران پیام نور ، آزاد اسلامی ،  صنعتی شریف ، خوارزمی ، شهید رجایی و الزهرا ، جشنواره بزرگ ورزش دانشگاهی صبح روز سه شنبه 27 مهرماه، مقابل سر در دانشگاه تهران  برگزار می شود .

در این جشنواره  معاونین وزارت ورزش و جوانان و  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمع کثیری از دانشجویان حضور خواهند داشت.

هدف از این جشنواره ایجاد وحدت و همدلی در بین دانشجویان است و شامل برنامه های متنوع و مسابقات ورزشی و اهدا جوایز بین  شرکت کنندگان خواهد بود .

از عموم دانشجویان دعوت می شود در این مراسم شرکت نمایند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش