اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151086033

خانه های قلب تهران دارای برچسب ویژه کد ملک می شوند

کد: 13950714151086033

https://goo.gl/sjCr57

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام شهرداری منطقه 6 از الصاق برچسب ویژه کد ملک برای خانه های قلب تهران در راستای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395خبر داد.

خانه های قلب تهران دارای برچسب ویژه کد ملک می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مانی جعفریان با اشاره به تفاهم نامه منعقده با مرکز آمار ایران در رابطه با اجرای طرح سرشماری در شهر تهران گفت: این طرح از سوم مهرماه به صورت خوداظهاری اینترنتی شروع شده و از 24 مهرماه به صورت مراجعه حضوری درب منازل انجام خواهد شد و فیلدی به فرم های سرشماری به نام کد شناسایی ملک اضافه شده تا  اطلاعات آماری، کلید مشترک بین اطلاعات سرشماری و نقشه شهر تهران داشته باشد.

او هدف از اجرای این طرح را بروز رسانی و مکان محور نمودن اطلاعات شهرداری تهران دانست و ادامه داد: کد ملک بر روی پلاک های آبی شناسایی املاک و مستغلات شهر تهران نصب می شود و مسئولیت الصاق این کدها با شهرداری است.

جعفریان همچنین با اشاره به اینکه نصب کدهای شناسایی جدید تا 24 مهرماه باید صورت گیرد از شهروندان خواست همکاری لازم را با مامورین شهرداری داشته و نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این طرح از طریق سامانه 137 به شهرداری تهران منعکس نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه