اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151176033

در صحن مقدس امامزاده عبدالله (ع)

اجتماع بزرگ " لبیک یا حسین "

کد: 13950714151176033

https://goo.gl/YZcIwC

، تهران , (اخبار رسمی): تجمع بزرگ لبیک یا حسین (ع) عصر سه شنبه در دومین روز از ماه محرم، همزمان با ورود کاروان حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام به کربلا در بارگاه مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) برگزار شد.

اجتماع بزرگ " لبیک یا حسین "

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، تجمع بزرگ لبیک یاحسین در منطقه 9 در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) با حضور پرشور عزاداران حسینی برگزار شد و عاشوراییان یکصدا لبیک یاحسین سر دادند و با مداحی و نوحه خوانی به اقامه عزا پرداختند.

در مراسم باشکوه لبیک یاحسین (ع) برنامه هایی از جمله قرائت قرآن کریم توسط قاریان برجسته ، سخنرانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت علیه السلام برگزار شد.

عزاداران حسینی این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس فرزندان علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس تسلیت گفتند و طنین فریاد لبیک یا حسین مشام جان های عاشق را لبریز از عشق به ساحت مقدس امام حسین (ع) کرد.

براساس این گزارش، تجمع بزرگ لبیک یا حسین یکی از ویژه برنامه های دهه نخست محرم بود که با مشارکت تولیت  امامزادگان عبدالله و زید (ع) برگزار شد و مهندس محسنی شهردار منطقه 9 و جمعی از مسئولان شهری در این مراسم حضور داشتند و در کنار دلدادگان سیدالشهداء (ع) به عزاداری پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه