اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151515809

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز

کد: 13950714151515809

https://goo.gl/MkoIkU

، تهران , (اخبار رسمی): چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران (یکم دی‌ماه) در اهواز برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز

به گزارش اخباررسمی به  نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، رحیم جلیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌‎المللی خوزستان گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با مشارکت شرکت‌های حفاری و خدمات جانبی و سازندگان، تولیدکنندگان، صنعتگران، تامین کنندگان و صنایع مرتبط، این رویداد اقتصادی به نحو مطلوب برگزار شود. 

وی افزود: در سه سال گذشته نمایشگاه‌های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار می‌شد.

جلیلی ادامه داد: تفکیک این نمایشگاه‌ها به دنبال سیاستگذاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت صورت می‌گیرد و با وجود فاصله زمانی کوتاه میان 2 نمایشگاه، این مجموعه تلاش می‌کند تا با همکاری و مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در یک برنامه‌ریزی منسجم زمینه برگزاری کیفی 2 نمایشگاه را فراهم آورد. 

وی اظهارکرد: براساس تقاضای شرکت ملی حفاری ایران فضای مسقف و فضای باز نمایشگاه به طور کامل برای برپایی این رویداد اقتصادی اختصاص یافته است.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، جلیلی با اشاره به همزمانی برگزاری نمایشگاه با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در نمایشگاه امسال چهار سالن امام رضا (ع)، خلیج فارس، خرمشهر  و کارون به غرفه‌های سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و محل برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، تخصیص و تجهیز می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان افزود: مدت نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری که در تقویم نمایشگاه به ثبت رسیده چهار روز پیش بینی شده است و مقدمات فراخوان، جانمایی غرفه‌ها و ثبت نام هم‌اکنون در دستور کار قرار دارد.

شرکت ملی حفاری ایران اول دی‌ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد و در 37 سال گذشته نقش اساسی در عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور ایفا کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید