اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950715152175428

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

ارائه گزارش عملکرد مرکز مطالعات و پژوهش

کد: 13950715152175428

https://goo.gl/xczf4r

، تهران , (اخبار رسمی): 25 مهرماه سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد و از همین رو مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش گزارش عملکرد سه ساله خود را ارائه می‌کند.

ارائه گزارش عملکرد مرکز مطالعات و پژوهش

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانانعبدالحمید احمدی د معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش ر بیست و سومین جلسه کمیته علمی، پژوهش و فناوری که با حضور سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد، افزود: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی گزارشی از اقدامات خود از مهر 92 تا مهر 95 را تدوین و جهت رونمایی در این هفته آماده کند.

وی ضمن اشاره به برگزاری سمپوزیوم اقتصاد مقاومتی در 25 مهر ماه عنوان کرد: این همایش نیز فرصت خوبی برای ارائه و رونمایی گزارش یاد شده است و همچنین ترتیبی اتخاذ شود تا این گزارش پس از رونمایی در اختیار سایر پژوهشگاه ها نیز قرار گیرد.

احمدی ادامه داد: مرکز پژوهش های راهبردی همچنین باید برنامه خود برای هفته پژوهش که در آذرماه جاری می باشد را آماده کرده و در خصوص نحوه اجرای آن پیش بینی های لازم را داشته باشد.

بر اساس این گزارش، جلسه کمیته علمی، پژوهش و فناوری با هدف بررسی طرح های پیشنهادی، به مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان حوزه های مرتبط با این طرح ها برگزار شد که در این جلسه حاضرین به بررسی طرح " طراحی نظام دیپلماسی جوانان جمهوری اسلامی در توسعه تعاملات بین الملل" در حوزه جوانان و همچنین چند طرح در حوزه ورزش پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش