اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153305809

با اجرایی شدن تفاهمنامه امضاشده روی می دهد :

افزایش ظرفیت نفت قابل استحصال میدان دهلران

کد: 13950717153305809

https://goo.gl/PVGqHB

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با افزایش ضریب برداشت نفت از میدان دهلران، ظرفیت نفت قابل استحصال این میدان بیش از 600 میلیون بشکه نفت افزایش می یابد.

افزایش ظرفیت نفت قابل استحصال میدان دهلران

به  گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ؛غلامرضا منوچهری با اشاره به تفاهمنامه امضا شده با شرکت تات‎نفت روسیه با هدف افزایش ضریب یازیافت میدان دهلران، گفت: نفت درجای این میدان حدود 5 میلیارد بشکه است و ما امیدواریم اجرای این برنامه منجر به افزایش برداشت 600 الی 800 میلیون بشکه ای نفت از این میدان شود.

 وی مدت این تفاهمنامه را 6 ماه اعلام کرد و افزود: میدان نفتی دهلران هم اکنون نیز در حال بهره برداری است و شرکت تات‎نفت موظف است ظرف مدت 6 ماه مطالعات خود بر روی این میدان را به اتمام برساند.

منوچهری تصریح کرد: البته تات‎نفت تنها شرکتی نیست که بر روی این میدان مطالعه می کند؛ یک شرکت بین المللی دیگر نیز بر روی این میدان مطالعه خواهد کرد و در نهایت هر دوی این شرکت ها پیشنهادات خود را به ما ارائه می کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: بعد از ارائه پیشنهادها، مناقصه ای میان این دو شرکت برگزار می شود و پیشنهادی که برای کشور حداکثر منفعت را به همراه داشته باشد انتخاب و منجر به امضای قرارداد نهایی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته