اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153445809

از سوی مدیرعامل مناطق نفت‎خیز جنوب صورت پذیرفت؛

انتصاب مدیران عامل نفت و گاز مسجدسلیمان و آغاجاری

کد: 13950717153445809

https://goo.gl/hBnAuV

، تهران , (اخبار رسمی): با صدور احکامی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مسجدسلیمان منصوب شدند.

انتصاب مدیران عامل نفت و گاز مسجدسلیمان و آغاجاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ملی نفت، بیژن عالی پور در حکمی ابراهیم پیرامون را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب کرد.

پیرامون پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مشغول فعالیت بود.

عالی‌پور همچنین در این حکم از زحمات محمد باورساد، مدیر عامل پیشین شرکت آغاجاری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و کورش محمدی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب همچنین در حکم دیگری قباد ناصری را به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب کرد.

ناصری پیش از این در سمت هایی چون رییس مهندسی و ساختمان، مدیر عملیات، رییس اداره مخابرات و رییس اداره فناوری اطلاعات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان فعالیت داشته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته