اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153456033

برپایی خیمه های حسینی در بوستان های ملت و شریعتی

کد: 13950717153456033

https://goo.gl/CV44Ny

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از برپایی ویژه برنامه های عاشورایی در بوستان های این منطقه خبر داد.

برپایی خیمه های حسینی در بوستان های ملت و شریعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی پیرهادی با اعلام این خبر گفت : ایستگاه صلواتی و مشاوره و آموزش های های دینی و مذهبی با عنوان " خیمه های معرفت " در روزهای 20 و 21 مهرماه مقارن با عصر تاسوعا و عاشورا در بوستان های ملت ،شریعتی و حسینیه ی بیان برگزار می شود.

پیرهادی همچنین از برپایی همایش کودکان عاشورایی مقارن با هفته ی کودک و دهه نخست محرم در بوستان پایداری خبر داد و تصریح کرد: این همایش با 5 غرفه شامل تصویر سازی از تصاویر محرم ، دست سازه های گلی  ،پاسخگویی به سئوالات مذهبی ، بازی – مسابقه – جایزه و آسمان آبی – زمین پاک از ساعت 16 الی 18 روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه پذیرای کودکان و والدین آنهاست .

معاون شهردار منطقه 3 از برپایی مراسم تعزیه خبر داد و افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و اعشا در خیابان شریعتی ،خیابان شهید کدویی در دهه ی نخست محرم برگزار می شود.

وی آشنایی مردم با اهداف عاشورا و قیام امام حسین (ع) و  زنده نگهداشتن محرم و ایام عزای سید الشهدا (ع) را از جمله اهداف این ویژه برنامه عنوان کرد و اظهار داشت : توزیع غذای نذری در محلات محروم منطقه ، برپایی سخنرانی و سوگواری ،ایستگاههای صلواتی و توزیع شربت در میان عزاداران ،  زیارت عاشورا ،توزیع بسته ی  فرهنگی شامل سخنرانی و مداحی با عنوان " نوای عشق" و شب شعر در سراهای محلات 12 گانه ، مساجد و حسینیه ها را از دیگر برنامه هاست.

پیرهادی همچنین از نمایش فیلم در سرای محله ی زرگنده خبر داد و یادآور شد: فضاسازی سیمای شهری یا بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی و با محوریت پیام های نهضت عاشورا، ، برپایی یادواره شهدای محلات و بازدید از خانواده ی معظم شهدا و ایثارگر و همایش نوگلان حسینی به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر در مسجد امام حسین زرگنده از دیگر اقدامات ویژه ی  ایام محرم در منطقه سه را تشکیل می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه