اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153556033

تجمع بزرگ عزادارن حسینی در میدان امام رضا (ع)

کد: 13950717153556033

https://goo.gl/h0yxHb

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از تجمع بزرگ عزادارن حسینی در میدان امام رضا(ع) واقع در شهرک کیانشهر این منطقه همزمان با تاسوعای حسینی خبر داد.

تجمع بزرگ عزادارن حسینی در میدان امام رضا (ع)

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا میراسماعیلی  با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم باحضور هیئات بزرگ مذهبی ناحیه 3 از ساعت 15 سه شنبه همزمان با تاسوعای حسینی در میدان امام رضا(ع) برگزار شده و در آن به عزاداری خواهند پرداخت.
به گفته وی تلاوت قرآن کریم، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، سینه زنی و همچنین مراسم شعرخوانی از جمله برنامه هایی است که در این تجمع برنامه ریزی شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به سابقه چندین ساله این تجمع در شهرک کیانشهر و اجرای باشکوه برنامه های عزاداری در این مراسم یادآور ی کرد: پیش بینی می شود طبق سنوات گذشته این برنامه با استقبال پرشور مردم روبرو شود و بیش از دو هزار نفر از شهروندان جهت عزاداری سرور و سالار شهیدان در این مراسم شرکت کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه