اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717154015809

پس از یک سال از فعالیت شرکت دانش بنیان پژوهشگاه صنعت نفت

نمونه محصولات نانولوله‌های کربنی به 3کشور صادر شد

کد: 13950717154015809

https://goo.gl/RbxJI0

، تهران , (اخبار رسمی): رییس مرکز تحقیقات نانو فناوری پژوهشگاه صنعت نفت از صادرات نمونه‌‌ای از محصولات نانو لوله‌های کربنی توسط شرکت دانش بنیان پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد.

نمونه محصولات نانولوله‌های کربنی به 3کشور صادر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ، علیمراد رشیدی، رییس مرکز تحقیقات نانو فناوری پژوهشگاه صنعت نفت، در حاشیه نهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی فناوری تهران به حضور شرکت دانش بنیان پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و افزود: این شرکت نیز هم اکنون در غرفه پژوهشگاه مستقر بوده و محصولات تجاری شده نظیر اکسید‌های فلزی، نانو لوله‌های کربنی و همچنین گرید مختلف کربن فعال را ارایه می‌دهد.

وی با تاکید بر این‌که این شرکت دانش بنیان حدود یک سال است که با پژوهشگاه صنعت نفت همکاری می‌کند، تصریح کرد: شرکت دانش بنیان پژوهشگاه با نام نانو فناوری زاگرس ایرانیان بازاریابی داخلی و خارجی این محصولات را انجام می‌دهد.

رشیدی ادامه داد: اخیرا نمونه‌‌ای از محصولات نانو لوله‌های کربنی برای تولید محصولات مشترک به ژاپن، روسیه و اوکراین ارسال شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته