اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154776033

منطقه 21؛رتبه نخست اجرای پروژه اصلاح الگوی مصرف

کد: 13950718154776033

https://goo.gl/GYZCfn

، تهران , (اخبار رسمی): شهرداری منطقه 21 در اجرای پروژه اصلاح الگوی مصرف حائز رتبه نخست بین مناطق 22گانه شد.

رتبه نخست منطقه 21 در اجرای پروژه اصلاح الگوی مصرف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق افزود : در راستای اجرای تدابیر ابلاغی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری ، اجرای برنامه های مرتبط با اصلاح الگوی مصرف منابع و انرژی در ساختمان های شهرداری منطقه 21 ، به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

 وی در ادامه با بیان اینکه در این راستا و با عنایت به تعریف مقام معظم رهبری که صرفه جویی را به معنای درست مصرف کردن ، ضایع نکردن مال ، مصرف را کارآمد و ثمر بخش کردن دانسته اند ، تصریح کرد : 14 ساختمان منطقه تحت پروژه بهینه سازی مصرف منابع و انرژی قرار گرفته و از ابتدای سال تاکنون تعداد 88 هدف در خصوص این مهم در نظر گرفته شده و در نتیجه انجام اقدامات بهینه سازی منجر به کاهش مصرف گاز در 10 ساختمان و کاهش مصرف برق در 11 ساختمان در 4ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، شده است که این موضوع علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، باعث کاهش آلودگی های محیط زیستی و فرهنگ سازی نیز شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در ادامه تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف از جنبه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سلامت قابل بررسی است بنابراین صرفه جویی همیشه مساوی با ارزان تر بودن نیست.

زنگنه فر در پایان افزود : با توجه به نقش مهم آموزش و فرهنگ سازی ، دوره های آموزشی انرژی ، صرفه جویی و بهینه سازی مصرف ، ویژه پرسنل و شهروندان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه