اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155585809

با هدف تسریع پروژه های توسعه ای صنعت نفت روی داد

تعیین شیوه ارزیابی شرکت ها درقراردادهای جدیدنفتی

کد: 13950718155585809

https://goo.gl/tkT4FA

، تهران , (اخبار رسمی): معاون بررسی طرح های منابع هیدروکربوری شرکت ملی نفت ایران از تعیین شیوه ارزیابی متقاضیان طرح های توسعه ای صنعت نفت در قالب قراردادهای جدید نفتی خبر داد و گفت: شرایط حضور در مناقصات جدید بین المللی به زودی اعلام می شود.

تعیین شیوه ارزیابی شرکت ها درقراردادهای جدیدنفتی

به گزراش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ، کریم زبیدی افزود: با توجه به اهمیت حفظ منافع ملی در مدل های جدید قراردادهای نفتی، بررسی های مفصلی در معاونت های ذیربط در شرکت ملی نفت ایران در خصوص تعیین چارچوب ارزیابی شرکت های متقاضی در مناقصات بین المللی انجام شده که نتیجه آن از طریق یک آگهی بین المللی به زودی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران در آینده ای نزدیک طرح ارزیابی اولیه (Pre-qualification) متقاضیان حضور در پروژه های توسعه ای صنعت نفت را اجرایی خواهد کرد.

زبیدی تاکید کرد: این ارزیابی در سطح شرکت های داخلی و بین المللی بوده و شرکت های متقاضی بر مبنای توانمندی ها و پروژه هایی که تاکنون در ایران و خارج از مرزهای کشورمان به انجام رسانده اند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

متولی برنامه های پژوهشی و اجرایی ازدیاد برداشت شرکت ملی نفت ایران همچنین از نهایی شدن اعضای کمیته فنی-بازرگانی و کمیسیون مناقصات پروژه های بالادستی خبر داد و گفت: این کمیته بر مبنای چارچوب اعلام شده، ارزیابی های تخصصی را در مورد صلاحیت شرکت های نفت و گاز انجام می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته