اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155815809

از سوی برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران

موافقتنامه‎ 7 میدان نفت و گاز در دست اقدام است

کد: 13950718155815809

https://goo.gl/qaxmfu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، رسیدگی به تسویه حساب موافقت‎نامه‎های (HOA) هفت میدان را در دستور کار دارد.

ادامه روندرسیدگی به نحوه تسویه‎حساب موافقتنامه‎ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، معاونت بررسی و امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: موافقت‎نامه‎های میدان‎های توسن و آلفا، چنگوله، فاز 2 دانان، زاغه، فرزاد A و فازهای 2 و 3 کیش در دست اقدام است.

رسیدگی به این موافقتنامه‎ها در مراحل اولیه قرار دارد که پس از تایید شرح کار و هزینه‎ها توسط نماینده کارفرما و حسابرسی هزینه‎ها توسط امور حسابرسی داخلی، مجوزهای لازم اخذ و تسویه حساب انجام می‎شود.

تاکنون شرح کار و هزینه‎های موافقت‎نامه‎های میدان‎های نفتی توسن، آلفا و چنگوله از سوی نماینده کارفرما و امور حسابرسی داخلی به تایید رسیده است که پس از اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز قابل پرداخت خواهد بود.

بر اساس اعلام این معاونت، 10 موافقت‎نامه دیگر نیز در فهرست تسویه قرار دارند که به دلایلی مانند صرف نکردن هزینه از سوی پیمانکار یا رسیدگی نکردن و تایید نشدن کارهای انجام شده از سوی نماینده کارفرما، رسیدگی به آنها آغاز نشده است.

موافقت‎نامه‎های نامبرده آن دسته موافقت‎نامه‎هایی است که میان سال‎های 90 تا 92 با پیمانکاران داخلی به منظور آغاز فعالیت‎های اولیه توسعه میدان‎های نفت و گاز امضا شد، اما به دلیل محدودیت در تامین منابع مالی و یا نداشتن اولویت اجرایی در سال 1392 متوقف شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]