اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155826379

برگزاری مراسم عزاداری محرم در کارخانه سیمان نهاوند

کد: 13950718155826379

https://goo.gl/umgctr

، نهاوند , (اخبار رسمی): مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور پرسنل کارخانه سیمان نهاوند در محل این شرکت برگزار شد.

برگزاری مراسم عزاداری محرم در کارخانه سیمان نهاوند

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این مراسم معنوی، شرکت کنندگان ابتدا دعای پر فیض زیارت عاشورا را با اجرای مداح اهل بیت کربلائی مجید شاهوردی از همکاران شاغل در کارخانه قرائت کردند و در ادامه با مدیحه سرایی ذاکرین حاضر در مجلس به سینه زنی و عزاداری پرداختند.
همچنین در این مراسم، حجت الاسلام مولوی امام جماعت کارخانه در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت مجالس عزاداری محرم گفت: درباره ی عظمت و بزرگی این گونه مجالس که به نام اباعبدلله الحسین (ع) مزین است، احادیث و روایات بسیار داریم تا آنجا این محافل را محل آمد و شُد فرشتگان ذکر کرده اند.
وی سپس با بیان اینکه امام حسین (ع) در حقیقت به مانند کشتی نجات و نشان دهنده ی صراط مستقیم برای ما هستند، افزود: سیدالشهدا (ع) برای زنده شدن اسلام حقیقی در برابر اسلامی که رو به تحریف می رفت، قیام کرد و در این راه از تمام هستی خود گذشت.
حجت الاسلام مولوی عمل به معروف و دوری از منکر را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا برای تحقق امر به معروف و به ویژه ی اقامه نماز وارد میدان شد و امروز ما نیز به عنوان نجات یافتگان و پیروان مکتب آن حضرت می بایست در ادای این رکن رکین اسلام یعنی نماز، بیشتر همت کنیم تا انشالله خداوند ما را از نمازگزارن و برپا کنندگان آن قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش