اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960311250806379

با حضور مدیران مجموعه سیمان تهران برگزار شد؛

بررسی عملکرد سه ماهه اول سال مالی و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند

کد: 13960311250806379

https://goo.gl/YMGWBl

، نهاوند , (اخبار رسمی): جلسه‌ی بررسی عملکرد سه ماهه اول سال مالی و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند با حضور دکتر آیت اللهی ریاست هیئت مدیره، مهندس مجیدپور مدیریت عامل شرکت سیمان تهران و مهندس اکبری مدیریت عامل و مدیران داخلی شرکت سیمان نهاوند برگزار شد.

بررسی عملکرد سه ماهه اول سال مالی و جداول TLR شرکت سیمان نهاوند

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این جلسه‌ی یک روزه که در محل کارخانه سیمان نهاوند برگزار شد، ابتدا بازدید جامعی از معدن تا خط تولید صورت گرفت و پس از آن جلسه ی بررسی عملکرد مالی و جداول TLR برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مهندس اکبری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و حاضران، گزارش کلی از وضعیت سیمان نهاوند ارائه کرد و در ادامه از سوی سایر مدیران مجموعه نیز گزارش های مبسوطی در خصوص عملکرد هر یک از واحدها ارائه شد.

* TLR مخفف کلمه Traffic Light Reports است که در قالب جداول بررسی شاخص‌های اصلی شرکت‌ها در یک دوره مشخص تعریف شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه