اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252006379

سیمان نهاوند گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه را دریافت کرد

کد: 13960327252006379

https://goo.gl/KXcp7v

، نهاوند , (اخبار رسمی): شرکت سیمان نهاوند گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه را برای دومین بار با اعتبار سه ساله دریافت کرد.

دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه توسط سیمان نهاوند

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، ممیزان نهاد اعتباردهی پارسیان به همراه کارشناس فنی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، تمام مستندات کیفی و فنی، مواد و تجهیزات استفاده‌شده و فرآیندهای مرتبط با دامنه کاربرد آزمایشگاه را مطابق با الزامات احراز صلاحیت آزمایشگاها، بررسی کردند و صلاحیت آزمایشگاه سیمان نهاوند را برای دریافت گواهی‌نامه ایزو 1702۵ تایید کردند.

از جمله مزایای دریافت تاییدیه یادشده می‌توان به این موارد اشاره کرد: پذیرش آزمایشگاه در سطح ملی و بین‌المللی و افزایش اعتبار نتایج آزمون، انتخاب آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه آکرودیته از طرف سازمان ملی استاندارد، اطمینان از نتایج آزمون و اطمینان خاطر مشتریان، حذف آزمون و بازرسی‌های اضافی در مبادی ورودی و خروجی و گمرکات و بالطبع کاهش هزینه‌های تحمیل‌شده، ارتقای تصویر ذهنی بازار از آزمایشگاه و امکان جذب مشتریان جدیدی که باید خدمات آزمون و کالیبراسیون خود را از مراجع تائید‌صلاحیت‌شده دریافت کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید