اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179056379

برگزاری دوره آموزشی تفکرسیستمی در سیمان نهاوند

کد: 13950819179056379

https://goo.gl/VWgZ0a

، نهاوند , (اخبار رسمی): دوره آموزشی “تفکر و نگرش سیستمی” به منظور آشنایی مدیران و سرپرستان واحدها با مبانی و مفاهیم سیستم، تفکر و دیدگاه سیستمی و همچنین آشنایی با کاربرد آن در سازمان، طی روزهای 17 و 18 آبان ماه در سالن کنفرانس شرکت سیمان نهاوند برگزار شد.

دوره آموزشی تفکرسیستمی در سیمان نهاوند برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی  شرکت سیمان نهاوند، مدرس این دوره محمود آسیاچی استاد دانشگاه تهران بود که طیّ دو روز برگزاری دوره، ضمن اشاره به تعاریف و مفاهیم سیستم و اجزای آن، انواع تفکر سیستمی را از دیدگاه صاحب نظران مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

شناخت رفتار “ابر سیستم” ها و عوامل تاثیرگذار بر آنها و نیز قوانین و کاربردهای مطرح در مدیریت نوین از دیگر مباحث طرح شده در این دوره ی آموزشی بود.

همچنین، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با رویکرد سیستمی در اصول سیستم های مدیریت، قوانین به کارگیری تفکر سیستمی، موانع تحقق تفکر سیستمی و منافع حاصل از آن در سازمان را فرا گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش