اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229356379

برای سومین بار

سیمان نهاوند، صنعت سبز کشوری در سال 94 شد

کد: 13951112229356379

https://goo.gl/WR5ALM

، نهاوند , (اخبار رسمی): این شرکت برای سومین‌بار عنوان صنعت سبز کشوری را به خود اختصاص داد.

سیمان نهاوند، صنعت سبز کشوری در سال 94 شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سیمان نهاوند، در این همایش که در محل سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده یونیدو، نماینده GIZ آلمان و جمعی از صاحبان صنایع سبز برگزار شد، حسین اکبری مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند تندیس سیمین و لوح تقدیر هجدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز کشوری را دریافت کرد.

در کنار تولید سیمان باکیفیت و مرغوب، شاخص هایی همچون بهبود سیستم های پالایش وکنترل آلاینده ها، مدیریت بازیافت مواد زائد، سازگار ی با فرآیند تولید پاک، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه حامل های انرژی وافزایش بهره وری در مصرف انرژی، ارتقاءسطح دانش وفرهنگ زیست محیطی مدیران وکارکنان واحد، کاستن اثرات منفی و ضایعات صنعت  برمحیط زیست و ... موجب شد تا شرکت سیمان نهاوند برای سومین بار موفق به اخذ عنوان صنعت سبز کشور شود.

لازم به ذکر است که در همایش ملی صنعت سبز، ۶۳ واحد از بین ۴۱۴ واحد داوطلب به مرحله نهایی رسیده و افتخار کسب عنوان واحد سبز صنعتی و یا خدماتی را حائز شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]