اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815175976379

برگزاری همایش پیاده روی در کارخانه سیمان نهاوند

کد: 13950815175976379

https://goo.gl/DEkiJs

، نهاوند , (اخبار رسمی): همایش پیاده روی با حضور کارکنان شرکت سیمان نهاوند صبح چهارشنبه در مسیر جاده اختصاصی این کارخانه برگزار شد.

برگزاری همایش پیاده روی در کارخانه سیمان نهاوند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این همایش که به همّت گروه ورزش کارخانه سیمان نهاوند و با هدف ترویج ورزش همگانی و توجه بیشتر به مقوله ی تندرستی و سلامت جسمانی کارکنان صورت گرفت، شرکت کنندگان فاصله 4 کیلومتری جاده اختصاصی کارخانه تا ساختمان اداری شرکت را در یک هوای پائیزی و در زیر بارش ملایم باران طی کردند.

در پایان این مراسم، حسین خسروانی مدیر کارخانه شرکت سیمان نهاوند ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این همایش، ورزش را عامل سلامتی و بازدارنده از کژی ها و عادات ناسالم ذکر کرد.

پذیرایی و اهداء جوایز به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این برنامه ی ورزشی بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش