اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960407252986379

برپایی نماز عید فطر در شرکت سیمان نهاوند

کد: 13960407252986379

https://goo.gl/FhxKQ5

، نهاوند , (اخبار رسمی): نماز عید سعید فطر با حضور جمعی از کارکنان شرکت سیمان نهاوند، در محل این کارخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این مراسم عبادی که همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مولوی امام جماعت شرکت سیمان نهاوند طی خطبه‌هایی ضمن اشاره به یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان و توفیق بهره‌مندی از الطاف بیکران الهی اظهار داشت: روح ما باید همواره مستعد دریافت رحمت خداوند باشد و در این روز ( عید فطر ) رحمت الهی در منتهی درجه خود است.

وی با بیان اینکه زندگی همراه با تقوا در قرآن مجید توصیه شده است، گفت: کسی که زندگی خود را بر اساس تقوی الهی و کار خیر قرار داده باشد، خداوند بصیرت خروج از مشکلات را به وی عطا خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم که به همت ستاد اقامه ی نماز شرکت سیمان نهاوند برگزار شد، از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سیمان نهاوند

شرکت سیمان نهاوند با ظرفیت 3300 تن در روز در استان همدان، شهرستان نهاوند در تاریخ 25/6/1382 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 209132 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی سیمان تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت تهران و محل کارخانه در شهرستان نهاوند واقع شذده است. موضوع فعالیت شرکت، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی، سرمایه گذاری در شرکت‌ها، تشکیل و توسعه انواع شرکت‌ها و انجام کلیه عملیات مجاز برای تحقق اهداف شرکت است. ظرفیت تولیدی کارخانه به میزان 3300 تن سیمان خاکستری در روز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه