اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156276033

مناسب سازی پل های عابر پیاده در پهنه جنوبی آزادی

کد: 13950719156276033

https://goo.gl/gcNtiX

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح نگهداشت شهر از مناسب پل های عابر پیاده در محلات 9 گانه خبر داد و گفت: در منطقه 30 پل عابر داریم که اجرای پوشش اپوکسی برای تمامی آنها با توجه به فصل بارندگی در دستور کار قرار گرفت.

مناسب سازی پل های عابر پیاده در پهنه جنوبی آزادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح مناسب سازی همه پل های عابر منطقه بازدید شد و در راستای بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان ، بهسازی و رسیدگی این پل ها در معابر و بزرگراه های سطح محدوده و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری اجرایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح بزرگ رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده در منطقه افزود: با نزدیک شدن به فصل بارندگی نیاز جدی بود تا برای جلوگیری از لغزندگی این پل ها از پوشش اپوکسی استفاده کرده و سهولت تردد شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: در حال حاضر 20 پل مورد پوشش اپوکسی قرار گرفته و پل های باقیمانده نیز در روزهای آینده عملیاتی می شود.

وی بر حفظ و نگهداشت مناسب و بهبود وضع موجود پل های عابر تاکید کرد و گفت: 6 پل عابر پیاده در منطقه بصورت مکانیزه است که 4 مورد آن در ناحیه یک و 2 مورد در ناحیه 2 قرار دارد و با توجه به قرار گرفتن این پل ها در معابر شریانی سعی داریم تا بدون مشکل فنی همچنان سهولت تردد شهروندان را فراهم کند.

به گفته محسنی ، مناسب نبودن پله بعضی از پل های عابر پیاده در منطقه نارضایتی بسیاری از اهالی را به همراه داشت  و این شهرداری از ابتدای سال تاکنون برای مناسب سازی این پل ها پس از انجام کارشناسی ، اقدامات لازم را اجرایی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه