اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156465817

وزش باد شدید در راه است

اخطار سازمان هواشناسی برای نوارشمالی

کد: 13950723156465817

https://goo.gl/mZ7ofj

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هوا شناسی در اخطاریه ای در نوار شمالی کشور بارش باران و وزش باد شدید را پیش بینی کرد.

اخطاریه سازمان هواشناسی برای اوایل هفته پیش رو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی ،روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه ای خبر دادکه بارش باران،گاهی رگبار رعدوبرق و وزش باد  شدید در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود که پیامد آن در برخی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها خواهد بود.
بنا بر این این اطلاعیه فردا شنبه ،شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، مازندران  وبه تدریج از اواسط روز در گیلان  و غرب گلستان و از اواخر وقت تا اواسط روز یکشنبه شرق گلستان و خراسان شمالی بارش باران و باد شدید پیش بینی می شود.
همچنین در این مدت جاده های کوهستانی در استانهای گیلان ، اردبیل، مازندران و گلستان مه آلود خواهد بود و کاهش شدید دید افقی می تواند سبب اختلال در حمل و نقل جاده ای شود.
بر اساس این اطلاعیه در اردبیل نیز ضمن کاهش نسبی دما احتمال بارش برف خفیف در ارتفاعاتپیش بینی می شود. ایناطلاعیه توصیه می کند که عشایر دامنه های شمالی سبلان لازم است تمهیدات مناسب را برای جلوگیری از خسارت به عمل بیاورند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست